Online Marketing voor Advocaten en Juristen

Hoog in Google? Facebook fans en Google+ volgers? Wie is uw doelgroep en hoe bereikt u deze het beste? Het is makkelijk om grote budgetten voor marketing ter beschikking te stellen. Een groter budget betekent echter niet per definitie een beter resultaat. Mensen zoeken hun notaris,advocaat of juridisch adviseur steeds vaker op internet. Ze vragen aan vrienden via social media wat ze moeten doen. Elk kantoor heeft baat bij online marketing. Van eenpitter en kleine kantoren tot middelgrote en grote kantoren.

Training Online Marketing

Voorkom deze cruciale fout.

Tijdens de training Online Marketing voor advocaten, juristen en notarissen leert u de mogelijkheden van het internet te benutten. Van gratis mogelijkheden tot betaalde advertenties. Guerilla Marketing. Content marketing, inbound marketing, social media marketing. Van het beter gebruik maken van uw eigen website tot het inzetten van kanalen van derden.

U kunt onder meer de volgende onderwerpen verwachten: Doelgroep vinden, Google SEO, Bloggen, Social Media, online adverteren, online publiceren.

De training wordt (voorlopig) enkel inhouse aangeboden. Dit maakt de training flexibel en aan te passen op de grootte van uw kantoor of aantal deelnemers

Over Charlotte

Charlotte Meindersma is eigenaresse van juridisch advieskantoor Charlotte’s Law & Fine Prints. Zij is een van de meest succesvolle online juristen. Als jurist kent zij de risico’s en beperkingen, maar vooral ook de kansen op het gebied van online marketing voor juristen en advocaten.
Zij deed zelfstandig en online haar kennis over marketing op en paste dit succesvol toe. Zij is inmiddels beroemd en berucht om haar aanpak en valt op in de huidige juridische wereld. Zij begrijpt de grijze pakken, maar benut de moderne mogelijkheden.
Charlotte won in november 2013 de Viva400 award in de categorie online, heeft zo’n 1400 Facebook fans, meer dan 3.500 Twitter volgers en haalt al haar cliënten via online wegen binnen.

Charlotte tutoyeert graag en spreekt bij voorkeur vanuit de eerste persoon. Dat is het meest ‘echt’. Maar voor een doelgroep als het uwe, maakt ze graag een uitzondering.

Ze laat zien dat ze met haar boerenverstand méér feeling heeft voor (content) marketing dan al die SEO-cowboys in Nederland bij elkaar.

– edwin vlems

Nog niet overtuigd?

Lees meer over de kansen die advocaten en juristen laten liggen op het gebied van Online Marketing.
Online Marketing voor (zelfstandige) Advocaten: zo begin je ermee
Juridische digitale ‘oploskoffie’?
De missie van een contentjurist
Kleine advocatenkantoren passeren topkantoren op Facebook
Advocatuur & Marketing (vanaf pagina 39)
– Borrelmarketing of Hoe komt een advocaat aan klanten?

Training Aanvragen

U verzorgt de koffie en de locatie, Charlotte zorgt voor de oplossing. Neem contact op voor een vrijblijvende offerte.

boek NU een training

NU aan de slag

Voor zelfstandige advocaten en juristen, die meteen aan de slag willen, is er het Wetboek voor Bloggers.
Het beschrijft grotendeels hoe Charlotte haar eigen marketing heeft geregeld, wat goede onderwerpen zijn, hoe de beste blogpost in elkaar zit, hoe er extra bezoekers naar de website getrokken kunnen worden en nog veel meer. Gemakkelijk online te bestellen.

 21,65 excl. BTW

KOOP Wetboek voor Bloggers