Eerlijke marketing

Marketing en de wet. Je leert wat de duidelijk no-no’s zijn in deze Masterclass en waar de grens ligt bij neuromarketing.
Marketing heb je in allerlei smaken. Sommige vormen mogen niet, bij andere moet je weten waar de grens ligt, zoals bij neuromarketing. Over de verschillen tussen verleiden en misleiden leer je in deze Masterclass. Zo kun je de beste marketingtechnieken gebruiken voor jouw onderneming, maar zonder jezelf in de nesten te werken met trucjes die net niet mogen.

Dit ga je leren

  • Wanneer marketing oneerlijk, misleidend of aggressief wordt (en dus niet meer mag)
  • Het verschil tussen misleiden en verleiden
  • Social proof gebruiken binnen de lijntjes

Fix je Lawflix

Maand
lidmaatschap

€79
per maand

Jaar
lidmaatschap

€66
per maand

Inloggen

Boek hier jouw Oploskoffie

Wil je een enkele of een dubbele?

Kies je gewenste datum en tijd

Zie ik je wel of zie ik je niet?

Kies eerst je oploskoffie (enkel of dubbel) en kies je tijdstip en locatie.

Waar wil je het over hebben?

Wie ben je?

0.00
Vertel eerst over je onderwerp en over jezelf.

Haal alles uit je oploskoffie

Met deze add-ons haal je nog meer uit je Oploskoffie.

Vooraf stukken bestuderen

Heb je e-mails, brieven of documenten waarvan je wil dat Charlotte die vooraf gelezen en bekeken heeft, zodat je die tijdens de Oploskoffie kunt bespreken? Bestel dan hieronder “Vooraf stukken bestuderen” erbij! (Een enkel mailtje kun je natuurlijk ook tijdens de oploskoffie voorleggen)

Opname

Niet druk meeschrijven, maar vol het gesprek in. Dat kan met een opname. Je ontvangt binnen 24 uur na het gesprek een downloadlink die één week geldig is.

Vooraf stukken bestuderen

Vliegende start dankzij tevoren bestudeerde documenten of website

236

Opname

Binnen 24 uur in je mail; makkelijk terugluisteren of tekstsuggesties (laten) uitwerken

49

Laatste vraag: Wat is je KVK nummer? (optioneel)
Je investering: 
0.00
 (excl. BTW)